Älskar dans, älskar känslan som man får när man dansar.

Jag har dansat i snart ett år på streetdance och det har varit så roligt.
Ibörjan när man dansade så ficka man inte den här känslan om rytm. Jag kommer ihåg första danslektionen, jag kan lova er jag var stel som en pinne. Men nu när jag har gått ett tag börjar jag få in rytmen i kroppen och hur man ska röra sig.
Musiken älskar jag också. Det är musiken som gör allt kan man säga, om man har en lugn låt så dansar man lugnt om det är mera fart i musiken dansar man snabbare, fattar ni? :)
Det som jag är älskar med streetdance är att man får röra sig så mycket. Man är nästan aldrig stilla det är alltid nått man måste göra och det är det som är så härligt.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket!! :)

2012-04-05 @ 23:36:34
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: buy term papers

I also like street dancing as really interesting genre of art!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0