anngånde the wave.

Hej alla.
The wave var jätte rolig, hade verkligen supper kul med brudarna. Ni annar inte hur varm man blev. Vi dansade så mycket plus 2000 pers till som är vrål varma. Det fanns många snygga killar där, men skit många fula och äckliga. När jag dansade med tjejerna kom det massor med killar bakom en och jukade mot en och försökte tafsa lite. Så äckligt.
Emma fick 6 hångel. Haha söta Emma. Killarna var helt vilda om man dansade lite sexigt, man kunde inte vara där.
Jag kommer ihåg att det var en kille som var blond emd glasögon som dansade med alla oss. Vi bha STALKER. :P
Det var bra att det fanns vakter och sånt men ingen bryde sig om det var ungdomar som rökte. Så nåra av tjejerna gjorde det.
När vi skulle gå så märkte jag att min mobil var borta, och då fattade jag direkt att det var nån som hade snot den. Jag hade den i byxfickan för att kunna ringa om jag skulle tappa bort tjejerna.. Jag kommmer tillome ihåg att jag kollade på mobilen och den var 00.51 och vi skulle gå 01.00. Asså nån måste ha sätt att jag har en iphone och tog den när han dansade bakom mig. För att jag dansade men skit många killar så jag märkte inte när han tag handen i fickan och tog den. Mamma har spärrat simkortet så han kan inte använda mina saker, det är bra iallafall.
Men jag ska köpa en skrutt mobil så att jag kan ringa smsa och ha alarm. Men annars ska jag spara till  en ny, och det kommer ta en liten stund. Förutom det var kvällen toppen. Sjukt kul hade vi allt var perfekt tills min mobil var borta. Men aja sånna fester kan allt hända. Jag är helt säker på att nån annan tjej/ kille har blivit av med nått.
Musiken var grymt bra, nä men allt var bra typ.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0