Daniel var faktiskt en bra tränare!

Daniel som vår ny tränare heter, var väldigt duktig på det han gör, allså vara en fotbollstränare.
Det var ju lite pirrigt att ha en ny tränare plus han ska se hur man spelar osv.
Jag tycker att alla i laget var fokuserad på träningen och inte lallade som vissa gör ibland.
Men Daniel får tummen upp. :)
Vi hade nya övningar och lite sånt, men det var iallafall rologt och det är ju det vi ska ha.
Snart så måste jag stänga av min älskade dator för att imorgon blir det NO prov = träna på provet och det är just det jag ska göra om nårgra minuter.
Men annars blir det lite chill och jag ska kolla på olika hemsidor.
Vi får se om jag hinner med ett till inlägg idag, man får ju hoppas.
Jag kommer inte kunna flytta mig för att gulliga Ison sitter här i mitt knä, och det är så mysigt med en katt i famnen. ^^


Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen PHOTO

sv: tack så jättemycket, vad glad jag blir!



ha det bra!

2012-04-05 @ 15:00:26
URL: http://ellenkarramellens.blogg.se/
Postat av: Knut

Du är inte bara en horunge, du ser ut som en också!

2012-04-13 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0