Därför kan jag inte blogga så mycket.

Jag kan tyvärr inte blogga lika mycket som förut i några dagar. Jag bloggade mycket med min mobil men nu är den stulen så jag kan tyvärr inte göra det nu.
Jag ska försöka göra många intressanta inlägg varje dag men det kommer bli lite svårt. Jag går i skolan och det betyder läxor och prov. Jag tränar väldigt mycket så jag hinner inte blogga så mycket.
Skolan går förre bloggen så det betyder att skolan är 1 och efter det min fritid.
Efter påsklovet ska jag köpa en ny mobil, och då kan jag börja blogga mera än vad jag har gjort nu.
Pluset med en ny mobil är att jag kan ta många fina bilder för att jag vill inte ta med kameran vart jag än går och det gör man med mobilen.
Nu vet ni det så att ni inte tror att jag har tröttnat med bloggen för att det har jag inte, älskar att blogga och skriva saker som andra kan läsa och kommentera.!
Juste en sak till, kom igen kommentera lite mera så blir det roligare, va inte så fega. ;)
Kommentera vad ni vill, eller så kan ni bara skriva nått ni undrar eller vill att jag ska börja blogga mera om tex mode, kläder, naturen.


Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0