Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.


Jag älskar Maskinen. Den här låten är en av de bästa låtarna de har gjort. Liv och död heter låten, lyssna på den, ni kommer inte att ångra er om ni gillar sån här musik.
Jag kom hem för några minuter sen och jag ska på träning som börjar halv 6, då kommer vår nya tränare och det ska bli jätte spännade hur han är som person och hur han ser ut.
Mitt hår börjkar bli lite riskigt och jag sparar till långthår och då kan det inte vara risigt. Ett tips som jag gör, istället för att gå till frisören och klippa lite så gör det själv.!
Det gör jag nästan alltid, jag brukar kolla på youtub hur man ska klippa så bra som möjligt och det finns en tjej som ger massor med bra tips och man får se hur hon klipper sitt hår. Jag kan tyvärr inte lägga ut en video nu av henne för att jag kommer inte ihåg vad hon heter på youtub, men jag lovar att lägga ut när jag hittar hennes klipp.
Du sparar väldigt mycket pengar på det. När mitt hår är lite risigt klipper jag själv och det är inte svårt , det är lätt om man gör lätt.  ;)
Nu ska jag ta lite mellis efter det blir det att jag måste göra mig iårdning.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag älskar den där låten :D

2012-04-05 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0