Fina plagg till sommaren man måste ha!

Hej det är ju så här snart är det sommar och då vill man inte ha sitt tråkiga vinterkläder utan fräscha sommarkläder. Och jag har kollat upp kläder på nelly och där har de sjukt snygga sommarkläder. Nu kommer ni få se kläder som jag skulle gärna vilja ha men ni kan också gå in ditt och kolla vad som passar just dig. ;)
De här plaggen är grymt snygga och jag ska nog tänka över och jag får se om jag köper de här kläderna.
Jag behöver en ny bikini och en fin klänning.
Alla de här plaggen finns på nelly så kolla där och tänk efter vad du skulle vilja ha.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka snygga kläder!! tack för tipset att man kan gå in på nelly.com

2012-04-03 @ 21:50:47
URL: http://www.emmasblogg.com/
Postat av: Olivia

Bikinin var sjukt snygg, då vet man var man kan köpa fina bikinis :)

2012-04-04 @ 20:41:17
URL: http://olivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0