Förstår mig inte på vissa lärare.

Idag på tekniken skulle Keyla och Naomi få hjälp och naomi hade ena hörluren i örat och Leif sa "ta undan hörluren" och Naomi gjorde inte det på en minut säkert men sen tog hon av de men innan hon gjorde det blev det kaos. Leif skrek på Naomi och Naomi sa bara ifrån. Naomi kaxade inte imot utan hon sa bara sanningen och Leif tål inte höra sanningen verkar det som. Jag förstår inte vad hans problem är. Efter lilla bråket så kom tuva och ville ha hjälp då börjar han skrika på henne och säga " jaha vill du ja hjälp. Är inte du en sån tjej som jobbar själv som klarar allt, men när jag har genomgång vart var du då?." jag förstår inte varför han skällde på tuva efter bråket. Sen början han bara snacka skit. Tex " era föräldrar ät säkert hur bra föräldrar men de serverar er dör mycket, så ni ska tro att jag hjälper er exakt när ni vill." hallå varför snackar du om våra föräldrar?? Vissa vuxna fattar inte vad de snackar om. Helt hjärndöda.
Varför höjer de rösten igentligen? De har ingen anledning faktiskt.
Är det bara jag som tycker det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0