Härligt att solen börjar skina igen!

Då var man hemma efter en vacker dag.
Nä men idag hade vi vikarie och gissa hur det gick? inte så bra, killarna larvade sig som vanligt ;)
och läraren blev sur.
Det är så härligt att gå i skolan.
Äntligen hade vi träning utomhus med klassen, det var lite små kylit men jag frös ingenting fast jag hade så lite kläder på mig. Ingen av killarna visste att det var utomhusträning idag så det var bara vi tjejer, coh det var ganska skönt faktiskt.
Idag på lunchen hade vi påskbord och jag älskar påskmat.. hehe så jag åt väldigt mycket^^
Jag ska snart till mormor och morfar för att hälsa på de lite och ge de sin påskpresent för att jag kommer inte att träffa de på påsken.
Ska äta lite mellis innan jag åker till de.
Mina underbara katter som också ska få mat.¨
Sirius                                                                   Ison
Älskar er!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: hugo

Ison, som ison och fille?? :)

2012-04-03 @ 20:18:36
Postat av: Nelly

vad söta katter, ^^

2012-04-03 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0