hello varit med Johanna och haft gött!

hej alla osociala jävlar.
Idag har det varit skit kul, jag var med Johanna och när jag är med henne har jag alltid roligt. :D
Vi gick till Willys för att johanna skulle köpa lite godis så möte vi på några killar en av killen Alexander som gick i min klass förut var där, det var en killer som snodde en godis och han var så dålig på det. Jag och johanna bara garvade. haha. :P
Killarna gick ut före oss och jag och Johanna hörde att det sa " vad snygga de där två tjejerna var" aww vad gulligt blir sån glad när man hör sånt.
Det var jätte fint väder så vi var ute väldigt länge och bara pratade. Vi gick till blåa lutus.
jätte mysigt cafe, med massor med goda saker som man kan köpa.
Tog en latte, godaste cafet ever .
Vi hade jätte roligt.
vi lalade om kring och lite till.
Ha det är!

Kommentarer
Postat av: professional resume writing services

YOu know I really like such cafe - it's really warm and atmospheric!

2012-04-18 @ 14:25:46
URL: http://classyresumes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0