home sweat home!

Haft en toppen dag idag. Jag träffade Jonathan idag för första gången. Det har varit bara smsa/skype flirt innan vi träffades och det var jätte pirrigt. Han var sjukt snäll rolig och jätte gullig.
Vi var hemma hos han och snackade mycket och så var vi ute och hade roligt. Men han var verkligen en jätte söt kille. Vi ska träffas imorgon och det ska bli sjukt kul. Det får bli ett kort inlägg nu för att jag är rätt trött nu.
Juste idag på Medborgarplatsen var det 100 studenter mins. Det var galet mycket kom nästan inte fram till tunnelbanan.
Nu ska jag kolla på true blood och chatta med jonte.
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar enkelt

tja! vill du få annonsörer att upptäcka dig så du kan samarbeta med dem? få superbra betalt (5-10 000 och erbjuden plåtningar? Kika mitt senaste tips!

Du kommer svimma men tro mig :)

Allt stämmer!

http://getrich.blogg.se/

2012-04-28 @ 16:50:43
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0