Jag älskar den här låten.

Jag kan säga er att jag drogar den här låten.
Boyfriend by Justin Biebier
officiala video
Här är 48 sekunder av videoklippet. Enjoy!
Jag är inte precis bieber fan men jag gillar verkligen den här låten.
Hans röst så sexig när han rappar och hela han är så snygg!
Texten är underbar. Tänk om man hade en pojkvän som var som texten, skulle nog vara underbart.
Visst är han söt.^^ cute boy!!yeah!!
Jag vet att det är många som hatar honom, kallar honom för gay osv..
Men jag förstår inte, vad har han igentligen gjort? haha kanske snott massor med tjejer, då menar jag det är flera miljoner tjejer som älskar honom medans en normal kille kanske det är bara en tjej som älskar än.
Justin verkar vara en underbar kille, en som bryr sig om andra.
Hoppas att han har det bra med Selina. :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: lollo

Han är skiiiiit söt :D

2012-04-18 @ 20:49:14
Postat av: Emmi

jag drogar oxå den låten. :P

2012-04-18 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0