Söndagen.

Hej alla!
Nu är Sofia och vi kommer snart ha roligt...hoppas jag...
Men iaf. Jag och Sofia var vakna till kl 6 på morgonen, hah jag var jätte trött när jag vaknade, vi åt frukost och gjorde oss iårdning för att träffa Johanna.
Det var jätte soligt ute så det var jätte skönt,  Johanna och Sofia köpte glass och jag hittade en 20:a :D
Vi åkte till Liljeholmen för att kolla på ett par skor och lite annat. Sen gick vi till en park och bara snackade.
Just nu händer det inte så mycket men jag ska lägga ut bilder senare på kvällen men inte just nu det får bli sen.
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60 ♥



SOM ETT STORT STORT T A C K SÅ LÄNKAR VI EN FEETA LÄNK PÅ MIN BLOGG.TACK I FÖRHAND <3

2012-04-15 @ 20:23:02
URL: http://linasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0