Ville jogga mera men kan inte

Hej!
Ja hann inte att blogga efter skolan för att jag ville jogga innan det skulle bli mörkt.
Gillar inte att jogga när det är mörkt och om det inte är några människor där.
Det var kjätte fint väder men det var så kallt och blåsigt så det var inte så jätte skönt att jogga ibörjan.
Idag joggade jag 45 min ska inte joggga mera fast jag ville för att min fot är inte 100 % läkt så jag kan inte anstränga mig för mycket.
Till middag blir det en nyttig soppa och nån sorts bröd.
Det är så att jag äter bara nyttigt, joggar 2 gånger i veckan 4 träningar med fotbollen och en gång dans, då är det streetdance och då rör man sig väldigt mycket.
Så jag är en nyttig människa :)
Jag har precis duschat och nu ska jag bara vila och träna på NO:n
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0