Börja använda klänningar till sommaren?

Jag brukar inte ha klänningar så ofta men den här perioden tycker jag att vissa klänningar är så fina så att jag måste bara ha de. Jag är en sån tjej som har mest shorts och linne. Men den här sommaren vill jag ändra det lite och börja med klänningar och kjolar. Jag  vet att jag inte gillar mina ben men det hindrar inte än att köpa en fin klänning. Eller hur? ;)
De här 3 plaggen jag valde ut tycker jag är sjukt fina som jag skulle gärna vilja ha. Vi får se om jag kanske gör det ;)

VERO MODA / BRAZIL STRAP SHORT DRESS

SEK 259

Nelly.com
Perfekt klänning för att gå till stranden eller bara en fika med vännerna.
Det som gör snyggt med den här klänningen är ryggen. Sjukt snyggt!

ONLY / VALERIE TANK DRESS

SEK 239

Klänning med smala axelband från ONLY

Gullig och flirtig klänning tycker jag.



ASOS balklänning med spets Tillbaka Detalj

SEK 588:-

Lite mera festklänning och lite mera klass.

Härlig ljumen sommarkväll med vännerna och går till
en trevlig  fest . Eller så är man vild och går till värsta partyt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0