arholma. 1

Jag och min Mamma var där i 4 dagar, över midsommar.
Jag hade det grymt mysigt och roligt där. Mammas kompis Jenny har en dotter Vera som är yngre än mig men ändå en av mina bästa vänner.
 
Det vi gjorde på Arholma var.
 

Jag och Vera badade varje dag fast vattnet en dag var 13 grader. Men vi gav inte upp vi skulle bada.:)
Så klart blev det sol och vad gör man då? jo man solar. Gjorde det då och då och jag blev faktiskt brun. 
Kolla på min bomb. :P
Vera är så söt. Hon hur snäll som helts. :)
 
Jag kan säga er att maten var grymt god. Mmmm. Här får ni se så fattar ni vad jag menar. ;)
Grilnning  är nog en av mina favoriter hur man lagar mat med.Det blir alltid gott. 
 
Midsommar

Jag och Vera gjorde en varsin krans av blommor. Det var ganska svårt att få den se bra ut. Men jag lyckades iallafall.
 
I Arholma är midsommarstången lite annorlunda. Annorlunda men väldigt vacker.
Här är alla. :D 
 
Det som var också liute annorlunda var att det fanns en liten kör med barn och efter barnen var det vuxna kvinnor som sjöng vals.
Vissa hade väldigt söta kläder på sig. En dam som jag verkligen tyckte var skit cool var hon med glasögonen.
Hon sjöng väldigt bra med hon hade poker face hela tiden. Haha x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0