arholma. 2

Som sagt i mitt förra inlägg. MYCKET BAD BLEV DET!

Det här kanske låter lite barnsligt men vi hade kul iallfall. Vi tog en  flytväst och tog den mellan bena och satte fast den som en blöja.  
Testa ni också vet ja?. Det var sjukt kul och man kunde slapna av lite så att man inte behöver röra på sig hela tiden. ;)
 
Mera mot kvällen.
Vad gör man på sommaren? jo man grillar marshmallows och så klart gjorde vi också det.
När marshmollowsen bli guldbrun och seg och mjuk i mitten är den som bäst. Och godast!
Efter allt smaskande och gotte saker så tänkte jag " Hmm vart är tårtan vi skulle äta?"
Efter massor med marsmallows skulle vi äta tåra. Lite mycket på en dag men det är inte midsommar varje dag så man kan han lite lyx ibland. ;)
Jag och vera gjorde värdens godaste tårta. Maräng botten grädde och hyvlade jordgubbar blandat med lime och socker. Mmmmmm.. ^^
 
Gott va? :D

Jaaa det blev lite mycket grädde... hehe
 
I Arholma cyklar man väldigt mycket och jag älskar små cyklar och vilken tur hade Vera en liten cykel. Och den cyklade jag jätte mycket på.
Haha ni ser ju på högra bilden hur mycket jag älsakr att cykla. xD
 
Åka hem
 
Jag ville inte åka hem. Jag ville inte tillbaka till stan men mamma jobbade och jag hade andra saker att göra.
Innan man åkte hem måste man ju säga hejdå till gulliga ettåriga katten Semla
 
När man kommer lite för tidigt till båten och man ser en glasskiosk kan man inte sluta dregla. Man måste bara ha en sista glass innan man lämnar vackra Arholma.
Det som var godast med den glassen var att glassen var hemgjord. Då är glassen alltid bäst och man vet att det inte är konstiga ämnen i glassen.
 
Hemfärden tog ungefär 4 timmar med båt. Jag var jätte trött så gissa vad jag gjorde på båten. Jo sov och läste. 
Sov mest. :P
Nu vet ni hur resan var och jag kan säga er DET VAR UNDERBART!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0