Blå Porten

Där var jag och åt lunch med min gudfar gudmor och mamma. Det ligger på Djurgården. Nära gröna lund faktiskt
Vi hade tänkte sitta ute och äta för att det är så mysigt där men det funkade inte precis.
Kolla vad fint det var i trädgården och det spöregnade verkligen.
Men det var jätte mysigt inne också. Maten var utsökt. Köttet var gudomlig. haha nej men det var faktiskt jätte gott.
Som ni ser bilden till höger så kanske ni ser att det ser väldigt mysigt ut och det var det verkligen.
Vi pratade om allt och hade det trevligt.
Vid kassan var det ett jätte långt bord med bröd och kakor. Ni som har varit där vet nog hur det ser ut.
När vi hade ätit klart tog jag en chokladkaka som var jätte god. När man kom till det här långa bordet kunde man inte nästan inte välja vad man ville ha. Chokladkaka är en klassiker så jag tod den.
Ser det inte gott ut? :D
Det var sjukt gott iallafall.
Juste utanför dörren stod det en man och jag tänkte " vad stor han ser ut"
jag gick fram till honom och såg att han var en staty. Fint skick var han och väldigt bra gjord. Man blev lurad och det var nog meningen.
Om ni undrar varför den heter Blå Porent så har ni svaret här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0