Glad midsommar

Det är jätte dålig internet här upp så det blir inte så många inlägg per dag.
Men iallafall, snart ska jag gå ner och bada. Måste bara vila en stund är så himla trött. 
Kl börjar midsommar kransen någonstans vet inte riktigt vart men den kommer säkert vara jätte kul. Igår på kvällen var det så mycket mygg att man fick gå in. Jag har ca 7 stycken på benen. :S
Men jag har hittat myggspray så att de försvinner. Lilla katten Semla är jätte nyfiken på allt men ändå försiktig. Jätte söt är hon. 
Nu ska jag vila i ca 20 minuter sen måste man väll byta om till badkläder och ta ett dopp. Här i Arholma är det jätte soligt och varmt. :D 
Vattnet var ca 16 grader sa Jenny för att hon hade tagit ett morgondopp så det är ju varmt i vattnet. Badade igår och det var så skönt i vattnet. 
Glad midsommar och ha det bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0