GRÖÖÖÖNALUND MED JOOOOOHANNA!!!!!!

Jag var på grönan med Johanna efter skolavslutningen. Man kan säga att det är en lite tradition jag och Johanna har. :P
Det var sjukt kul och vi var där till kl 10 ungefär, ville igentligen stanna längre men jag måde inte så bra så vi gick hemåt.
Här kommer några bilder vi tog från mobilen och det blev bara lite ego bilder på mig och johanna från grönan ENJOY!!! :P




hahaha söta Johanna xD aww love u<3
MAAAAAAAAAT!
muuuuus! :P
Söta johanna tar egp pics :*
Det var inte precis lite folk där.
Skit sexiga vi är. Ahhh älsakr bilder som blir knaz konstiga, tex de här. :P
Ja ni kanske ser att vi har väldigt rolig.
OCH DET HADE VI :D :D <3
Vi brukar alltid börja med popexpressen och så klart gjorde vi det nu. Men iallafall efter vi hade åkt den kom allt hyp från oss, Vi var GALNA. HAHAHAH åhh ci hade så kul xD
Vilka minnen vi kommer ha resten av våra liv. Kommer alldrig glömma bort de.
Juste det fanns sjukt snygga killar där också! ;)
Jag filmade när vi åkte i blåatåget och jag hade tänkt att jag skulle visa er den. Fast det blir nästa inlägg.
Ha det knaaaz!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0