Härliga Gamla stan letar efter en affär i Gamla stan

Var ute med Anna tills Johanna smsade mig med bilder på några fna överdelar. Jag vet faktiskt inte vad de plaggen heter.. :/ 
Och Johanna sa att de fanns i gamla stan men hon visste inte vad affären var och det var svårt att beskriva. Men nej jag gav inte upp så jag sa till anna att vi skulle kolla om vi hittade affären. 
Ja gissa om vi gjorde det.. Nej.. 
Haha vi var och letade i tusen år tills jag fick jätte ont i fötterna. Hade mina nya skor och då får man lätt blåsor. 
De där ugglorna var sjukt söta. ^^
 
Smalaste gången finns i Gamla stan. (Y)
Jag har märkt att jag har växt ganska mycket... eller? 
 
Älskar att vara där. Det är så hmm vad ska man säga? Mysigt är nog rätta ordet!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0