inte MERA regn

Nu är jag less på regnet. Hallå solen var är du? :O
Visst regn är bra för miljön men ändå. Vill ha sol och värme som de andra dagarna har varit.
Jog hoppas verkligen att på skolavslutningen att det kommer vara sol annars blir jag ledsen. :(
Juste för några dagar sedan var det den kallaste sommaren på 84 år. Och den dagar var det  kallare än julafton.
Vad händer jorden?
Det är inte bra för jorden att vädret har ändrats så mycket. Jo visst det regnar på somrarna men inte så här kallt brukaar det inte vara. Och vår jord förändras helatiden om vi ska ta ut massor med koldioxid och massor med andra farliga ämnen och då blir det så här.
Här är mitt fönster just nu. Bilden blev fin, så jag ska nog spara den på datorn. Så attc man har minnen hur mycket jag inte gillar att det regnar mycket på somrarna. :(
Ha det bra alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0