Jag och Karro som hundvakt!

Karolinas kompis skulle till en student och då kunde inte deras gulliga hund Doris vara med för att hon är så liten och är fortfarande valp. Då skulle Karolina vara hundvakt och då frågade hon mig ifall jag skulle vilja vara hundvakt med henne. Och så klart sa jag ja. För att jag älskar verkligen  hundar som är små gulliga valpar så det kan man inte tacka nej till. ;)
Jag var på student innan jag kom till Karolina så jag kom lite senare. Studenten var iallafall mysig och rolig att vara på.
Som ni ser är Doris en mops. Och mopsar är ju bara för gulliga. ^^
Som sagt hon är hundvalp så var hon jätte busig. Jag kan inte beskriva med ord hur söt hon var.
För söt. Jag skulle också gärna vilja ha hund men nu har jag två små söta gulliga katter istället.
Men att ha hund kan vara roligt och väldigt jobbigt på samma gång.
Hoppas att jag får vara hundvakt igen till Doris!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0