Klippt mig och är missnöjd..

HATAR frisörer som inte lyssnar på vad man säger till henne. Jag skulle klippa topparna och luggen. Hon skulle klippa 2 cm på topparna men gissa vad hon gjorde. Nästa 5 cm. HALLÅ ÄR DU DÖV 2cm INTE 5cm
Och jag sa till henne med luggen klip av bara tills huvudet börjar. Och hon bha" jaha du vill ha lugg" sen klippte hon skit kort. Och hon var jätte hårdhänt när hon skulle föna mitt hår och jag är ganska hår öm så det var ju inte så bra...
Där jag pekar dit skulle hon klippa men ni ser ju att hon är typ döv och klipper MYCKET kortare än vad jag ville. När jag kom hem fick jag platta min lugg för att den såg förfärlig ut. Usch för frisörer som inte lyssnar. Kommer ALDRIG att klippa mig där.
Den hårdfrisörn får -1/10
Om hon hade lyssnat skulle hon säker fått 9-10/10 men set fick hon visst inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0