min mobil har gått sönder...

Igår när jag kollade lite på youtube och sånt såg jag att klockan var väldigt mycket så jag skulle släcka taklampan och sedan ta in mobilen på laddning. När jag gjorde det var skärnmen bara svart inget hände. Jag tryckte på sättam på knappen men det hände inge.
Mår verkligen piss. Varför ska den gå sönder fast jag aldrig har tappat den osv.
Vilken tur att jag har garanti kvar ca 8 månader tror jag. Så de kommer nog laga den eller så får jag en ny.
Jag har en iphone och jag har hört att många har hafft problem med de, men jag har aldrig hafft det förut och jag tycker att det är konstigt att den gick sönder bara sådär. :/
Jag kommer inte kunna ta lika mycket kort nu om den är trasig. Ville bara säga då kanske det blir färre inlägg. :(

Kommentarer
Postat av: Tina

vad synd :/

2012-06-16 @ 12:53:38
Postat av: Ida

- Hej! Var gärna med i min nya tävling :)

http://adaras.se/2012/june/vinn-ditt-favoritskal-fran-playman.html#comment

2012-06-16 @ 20:56:32
URL: http://adaras.se
Postat av: Christina

Hello I'm kitkatkorpan.over-blog.com ^^

I'm a blogger, in fact I do my blog since already 1 year (I think, I'm not sure ;P HiHi) but I have decided to continue this one again! :)

I really hope you'll love my blog, I speak about myself, my life, what I love... I write it in French cuz I'm a French girls, so maybe you can't understand! :'(

But I put a lot of pictures so I really hope you'll love it ;P

So please, come to see my blog and tell me about it ^^

Have a nice day and I hope to see you soo ♥



(Kitkatkorpan.over-blog.com)

2012-06-17 @ 15:36:23
URL: http://kitkatkorpan.over-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0