Packar inför kollo

Imorgon smäller det! wohooooo
 

Jag åker med mina kära vänner, Karolina, Johanna Sofia och Alexandra och vi kommer ha så himla roligt.:D
Vi åker till Starrbäcken och är där i 2 veckor. Det här kollot är inte inriktat till tex. fotboll, film, dans osv. Det är bara ett helt vanligt kollo. 
Johanna och Karolina har inte varit på kollo förut medans det här är mitt 5e så de tycker attd et ska bli pirrigt. De har ju ingen aning hur det är. Fast jag har berättat ganska mycket så det är nog lugnt. :) 
   
    Före                                                                    Efter
 
Första bilden kan man ju säga att jag bara slängde allt jag skulle ha med mig på sängen och efter det börja räkna hur många linnen strumpor osv man har. Men nu är det klart och det är bara att vänta tills morgondagen kommer. :) 
 
Juste det här har jag inte sagt men min katt Ison älskar väskor. Jag vet inte vad det är med honom. Min converse väska, han tror att han äger den. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0