REA REA REA

Överallt är det rea. Och när det är rea så shoppar jag väldigt mycket. Tex idag. :D

Igår hade jag typ inga pengar kan man väll säga. Men jag fick 300 kronor från mamma om jag städade lägenheten. Och det gjorde jag. 
Efter det så stack jag direkt ut och kollade i affärer. Verkligen tur att det är rea då kan man köpa mycket och fina saker som är igentligen dyrare. 
Allt som jag köpte är REA. Så passa på att gå ut och shoppa lite kläder till dig själv. :)
 
Yeaaah mycket shopping blev det!
 
Bandeau: Ginatricot rosa & vit 59:- st 
Trosor: Ginatricot 49:- st
Örhängen: Ginatricot 29.50:- 
Vit.turkos.blå grå linne : Ginatricot 99:- 
vit linne med fint mönster på: Monki 100:-
Vit linne text "my boyfriend is the drummer" : Bikbok 80:-
Vita tygskor: Belle shoes 99:- 
Vit spets BH : H&M 149:-
 

Är jätte nöjd med linnet som är blå grön och grå. Älskar mönstret och hur den är syd.
Jag letade efter en sån där linne med broderi, men hittade aldrig nån som var fin. Och jag är jätte glad att jag hittade en såndär fin spets linne. :)
äntligen nya tyg skor. Behövde verkligen nya.
 
Nu är det rea så shoppa loss nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0