Skolavslutningen 2012

Jag hade skolavslutning igår på Aspuddensskola för första gången så jag visste inte riktigt hur det skulle vara.
Nackdelen med att ha skolavslutning på aspudden är nog att man är inne. Det är nog så i alla skolor faktiskt.
Men jag är så van med BG att man har ute. Och nu kändes det bara tråkigt.
Men det var faktiskt inte det. Det var inget speciellt.
Här är outfiten jag hade på mig. Och jag är verkligen nöjd med klänningen. :)
Klänningen är från Gina tricot och skorna är från Kina.

Håret/make up
Håret:Det jag gjorde med håret var att jag lockade håret med en locktång och gjorde två små flötor vid mina öron och satte ihop de i en liten toffs. För att lockarna ska hålla länga brukar jag spraya stelningsspray.
Make up: Vit Ögonskugga, eyeliner och mascara. Man behöver inte använda så mycket smink för att se fin ut på speciella tillfällen. :)
Mina UNDERBARA vänner.
Jag tycker att alla var sjukt söta idag och det är så sorligt att man inte kommer få träffa de varje dag längre i nästan 3 månader. :(
Här är jag. Hur jag såg ut från topp till tå. :)
Som jag sa förut, är jätte nöjd med klänningen och den var inte alls dyr. Så om du skulle vilja ta en titt på klänningen på Gina så kostar den bara 300 kr.
När vi var i ljushalen var det 2 uppträdande. Först 3 killar som rappade och den sista var den en kille och en tjej som sjöng så fint.
När det var nästan slut fick man säga tack och adjö till lärarna och vissa från klassen som man inte kommer träffa så mycket på sommaren.
Ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0