slagga hos arezoooo!

Hej! Jag och arezo stack till gallerian för att gå till tele2 butiken för att se om man kunde laga Arezos mobil. De hade sätt att det var en fuktskadda så de sa att man måste ha försäkring och det hade inte hon. 
Så jaaa Arezo får ett svar om 3 veckor från hemförsäkringen. 
Sen stack vi till donken med hennes mamm, tog ingen var inte så hungrig.  Men iallafall så ska jag sova hos henne och det ska bli gött.
Vi köpte thaimat men det var så mycket mat så vi orkade typ inte äta något. :O 
Så våra mammor fick maten ist. 
Bra för de iaf så får de lunchlåda med sig. ;) 
Juste sa till er att jag skulle göra inlägg om arholma. Tyvärr kan jag inte göra det nu  får göra det imorgon. Hinner inte. Sorry! :( 
 
Nä nu ska jag fortsätta vara social mot Arezo.
Ha det så bra!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0