Tack johan! :D

Min gudfar Johan var i japan och där finns det grymt söta saker och så klart fick jag en liten present av honom. så gulligt.
Vill bara vissa pappret innan lilla presenten jag fick.
Sjukt gullig älskar gulliga saker. ^^
Här kommer det bästa!
Söta va?
Ena är en ödla andra är en mask med näbb?
Är så avis att han har varit i Japan. Japan är ju sjukt coolt. Alla tjejer/killar som klär ut sig och deras saker.
Åhhh vill dit :O
Bilderna är från google.
Ni ser klädstilen den kallas för lolita och det är en speciell stil.
Och den stilen är cool och lite knasig ibland. Jag vill mest åka till Japan för att se människorna som klär ut sig till olika coola stilar och alla deras gulliga saker. Tex första bilden på godiset.
Många av de här stilarna är nog från manga serier
Ni ser väll likheterna mellan de här bilderna. Färgerna och stilen.
Japan har nog blivit så stort för att alla turister vill se sånt här. Jag vill iallafall! :D
Kawaii =(^.^)=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0