tränar in låte "someone like you" by Adel på piano

Nu har jag kommit en bit och jag är redan kär i låten
Tycker att låten är sjukt bra och låten är underbar. :)
Jag har spelat piano i 3 pch ett halft år förut innan jag ville börja nått nu tex danse.
Jag tog ner el-pianot i garderoben ocgh tänkte jag kommer nog inte spela mera, men där hade jag fel.
Nu har jag lärt mig en bit av Coldplay viva la vida och nu tränar jag in someone like you.
Ihhh det ska bli så kul när jag kan hela låte. Jag kollar på youtube hur jag kan lära mig låten. Jag vet att man kan printa ut blad med noter. Jag kan noter och sånt men jag kan testa nått nytt. Och det funkar bra. Har kommit en bit på låten och jag e sjukt glad. :D
Ifall du kan noter så har jag en hemsida där du kan kolla på och lära dig låten utan att kolla på ett videoklipp ifall du skulle tycka att det var svårt.
--> Someone like you <-- Klicka
Annars kan ni bara säka på internet någonstans.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0