Vem tror ni vinner?

SPANIEN ELLER PORTUGAL?
 
Åhh jag hejar mest på Spanien men snyggingen Ronaldo är med i Portugal. :( 
Vad ska jag göra?.
 
Tyvärr missade jag nästan hela halvleken så jag vet inte riktigt vad som har hänt på matchen. 
Så klart får man inte missa semifinalen om man älskar fotboll så mycket. 
Det blir en väldigt jämn match men jag kan ändå tro att Spanien har lite mera flyt på planen. 
Det blir nog 1-0 till Spanien. Jag kan ha fel men man kan alltid gissa. Om det blir lika blir det straffar och det är sjukt spännande. 
Mina favoriter i den här matchen är Ronaldo Torres och Xavi
 
 
Jag har inte photoshopat mina läppar så att de ser mera rosa ut det är efekten på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0