äntligen är läxorna klara!

Hej!
Så nu är jag klar med läxorna så jag har tid en stund att vara inne på datorn.
Svenska läxan var lite rolig. Man skulle skriva hur man skalar en apelsin. Ja jag tror att alla har olika svar i klassen. ;)
Joggningen var jätte härlig. Luften var varm och ändå lite kylig, så det var jätrte skönt att jogga i 30 min
Utsikten var inte lika fin som i måndags men den var väldigt fin iallafall
Jag hatar i början när jag joggar. Mina benmuskler blir hårda och gör ont så jag får stretcha två-tre gånger men efter ett tag när musklerna blir varma så går det över. Ett tips efter du har joggat, stretcha ALLTID när du har joggat klart om inte du gör det får du korta och små muskler som värker. Inte så bra va?
Middagen var jätte god. Jag stekte kycklingen och jag blev nöjd hur den såg ut på ytan och hur den smakade
till kycklingen använde vi rödbetor , morot och lite ost i ugnen. Super gott var det
Det ser kanske inte så gott ut, men det var det :)
Super gott och nyttigt!
nu ska jag bara chilla lite, ska kolla på den nyaste avsnittet av "top model sverige"
Ha det så bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0