Äntligen hemma

Hej alla läsare jo jag har varit lite upptagen så jag har inte hunit att logga in på dator, gjorde lite läxor och sånt. Det var lite roligt min gudfar ringde mig och fråga om hur hökt det var från toalettlocket till fönstret, jo det är så att hemma hos mig har vi ett fönste ovanför vår toalett och min gudfar ska göra om sin badrum och då ska han skaffa ett fönster ovanför toaletten och byggubbarna sa "nejnej det där kommer inte att funk" och då ringde Johan mig och undrade hur om jag kunde mäta från toalettlocket upp till fönstret.
Haha det var lite roligt att han frågade nåt sånt men det var ju ändå bra att han frågade iallafall.
Snart ska jag läsa lite från boken "Hungerspelen". Boken är så bra man kan inte sluta läsa. I början när min kompis berättade vad boken handlade om tänkte jag men hur kan en människa tänka nåt sånt det är ju hemskt, men när jag började läsa blev det mera spännande än vad jag hade  trot och då ville jag inte sluta läsa boken.
Jag rekomenderar verkligen att ni ska läsa boken för att den är sjukt bra. Den kanske låter hemsk men det är inte den utan den är beroendeframkallande och det är ju det som är så bra för att man vill inte sluta läsa utan man vill bara veta vad som händer.
Hungerspelen filmen kommer ut den 23 mars, det ska bli jätte spännande men jag tror andå att boken är bättre. För att det är nästa alltid att boken är bättre än filmen, men det kan man inte veta exakt.
Jag var med Johanna efter skolan och det var trevligt att träffa henne det är nog bara det jag har gjort idag förutom skolan såklart men annars inte så mycket faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0