brrr. kallt ute idag

Det var väldigt kallt ute, vinden blåste nästan omkull mig så mycket blåste det. Jag joggade lite mindre idag för att det blåste så mycket och då var det inte så skönt att jogga.
Hoppas att på onsdag att det är bättre väder så att jag kan jogga länge då.
Middagen blev nyttig, Kyckling med en sydamrikansksalad.
Gör sydamrikansk salad
salad, svarta bönor och blodapelsin. Till saladen kan du använda nån god köttbit t.ex kyckling.
Mammas vännina hade gjort den här saladen och mamma tänkte att det skulle vara gott med kycklingen
Och det var jätte gott, blodapelsinen var söt och saftig och kycklingen var lite torr så det var perfekt med blodapelsin till.
Har varit jätte trött idag, när jag kom hem somnade jag nästan när jag la mig i sängen ;P
Sov nog kanske inte så bra i natt,
Snart kommer hungerspelen som film, ska gå och kolla på den efter fotbollscupen med laget. Jag har sätt trailern och den värkar väldigt spännande. Boken är iallafall jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0