Då var man hemma ;)

Hej nu har jag kommit hem från gullunget Claudia. Det var jätte kul att träffa henne för att jag gör inte det så ofta så det är alltid lite extra kul att träffa Claudia. Vi hade skit kul när vi shoppade hah vi va helt hypade i klädaffärerna, som sakt jag köpte en ny mascara och ett par solglasögon.
Den har bra borste och man får långa ögonfransar med den
Finns i H&M kicks åhlens lindex 145:-

Finns i Åhlens Glitter 79.90:-

Är nöjd med mitt köp ;)
Kl ungefär 4 kommer johanna hit och vi ska åka till henne och gyma så att man får lite muskler till sommaren ;)
Jag ska sova över och de ska bli nice och säker skit kul. Har alltid kul med Johanna <3
Massor med kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0