fixar mig inför skolan!

Hej!
Jag vaknade en kvart tidigare för att annars får jag alltid stressa till träningen och det orkar jag inte med så jag får vakna helt enkelt tidigare. SOLEN SKINER :D jag är så glad nu ser man att det är vår och det är 6 plus grader.
Verkligen skönt att inte se snö på morgonen nu, det är jätte soligt nu. Nu ska bara träden och växterna växa så att det blir fint.
Efter skolan ska jag jogga och det är väldigt fint väder så då ska det bli skönt att jogga medans i måndags blåste det så mycket.
Efter joggningen ska mamma och jag sticka till sickla för att köpa en luftmadrass till cupen.
En sån här
eller en sån här
Hihi vill ha den som e tjockast. :P
NU ska jag fixa meg och gå till träningen.
Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0