Fulaste jeansen jag har sett i mitt liv

Hello jag och karro var i Tc och kollade lite på kläder och karro, Karolina köpte en jeansjacka
299:- H&M
en tjocktröja också.
Juste när karro hade köpt sin tjocktröja så pep det alltid när vi gick in i affärer eller ut. När vi kollade på tjocktröjan hade de glömt att ta bort den där vita prickan på tjocktröjan. Sånt ska inte hända tycker jag.
När jag och karro gick förbi JC så började hon skratta och pekade mot JC affären och pekade på ett par byxor.
Jag fattade ingenting först men sen när jag såg de så började jag också skratta.
Helt ärligt talat vem skulle vilja ha såna? Det kanske finns såna personer som gillar den modellen men jag dissar den helt och hållet.
Karolina ville kolla lite på holister då såg vi dom här dansade paret.
Haha vad gulliga. De dansade sjukt mycket. Alla stirrade, då menar jag stirrade.
Men jag och karro hade jätte roligt. Men nu har hon gått får att äta på en kina resturang. Vad gott!!!
Men mamma ska steka en jätte fin köttbit med grönsaker och så klart blir det lite ostbågar. :D
Jag ska bara mysa med mamma idag annars brukar jag alltid vara med vänner men ikväll blir det bara jag och mamma.<3
Det är fredag ha det så jävla kul nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken snygg jeansjacka ;)

2012-03-31 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0