gääääsp läggdags snart

Ska sova snart måste få sova mycket annars blir jag bara trött imorgon.
I skolan har vi träning och då vill jag vara pigg och inte trött och häning.
Imorgon ska jag möta upp Johanna för att ge henne pengar till the wave för att Emma och Johanna ska köpa biljetter i TC. Det ska bli sjukt roligt, jag har aldrig varit där, kommentera om du har varit där och säg hur festen är eller om du ska ditt:)
Det är 2000 personen och festen är i fryshuset mella kl 21.00-02.00 31 Mars
Väldigt många personer, men fryshuset är jätte stort så alla får plats. Jag ska gå med Johanna och Emma men det kommer personer som Emma känner så vi kommer bli en liten grupp som går ditt.
Jag har hört att det ska vara jätte roligt och galet med bra musik och att alla dansar omkring lite här och där.
Jag vet inte riktig vilka kläder jag ska ha på mig... Jag har 2 veckor på mig att bestämma så det är lugnt. ;)
Smsar lite med emma nu och jag ska stänga av datorn.
Ha en bra kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Essey

Gud va grym och snygg blogg du har :D<3333

2012-03-20 @ 13:55:16
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haft en bra dag? :D

2012-03-20 @ 18:06:04
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0