Härligt att det regnar.

Träningen i skolan var rolig, vi gjorde en passningsövning som var bra. Vi hade match på slutet och ja det gick lite så där. Men sånt händer.

Jag glämde handuk, vet ni hur jobbigt det är att glömma en handuk efter en slitsam träning, inte så kul.
Fick skölja av mig iallafall annars skulle man lukta jätte mycket och det är inte så kul.
Vissa i klassen duschar inte efter träningen och det är jätt äckligt och det är inte bra för kroppen om man har svett på sin kropp en hel dag. Jag hade det en gång och jag fick svamp. Så lyssna på mitt råd.
Det regnar ganska mycket nu, men det som jag gillar med regnet är att det luktar så gott när man är ute. Det luktar natur och inte avgaser som det brukar göra.
Det är bra för växterna att det regnar så att de växer snabbare.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0