Hej mår lite så där idag

hej alla jag gick från skolan lite tidigare idag för att jag fick obt i huvudet idag och igår mådde jag inte så bra heller men det är ju träning kl 7 och vi ska jogga jag får se om jag joggar med de eller om jag joggar själv.
Aja vi får se min fot är inte så jätte bra form och jag vill inte precis stuka den igen.
Jag läser hungerspelen den första boken och jag äröver halva boken och bokjen är jätte bra kan inte sluta läsa den
så här ser första boken ut
och det finns 2 böcker till som jag nog skaa läsa. Den 23 mars kommer filmen ut och jag ska på fotbollscup så jag missar premiären ;(
Jag hoppas att jag mår snart bättre, gillar inte att va sjuk ;/
massor med kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0