hemma <3

Shit hör massor med bråk utanför huset. Det är en början på en lördag och alla är fulla så det blir mycket bråk.
Nu e jag hemma efter en rolig kväll hso Vera. Middagen var supergod och efterrätten.
Semlan deras kattunge var sjukt cute, jätte liten men kaxig och lekfull.;)
nu ska jag bara chilla lite och sen sova.
Jag ska kolla efter en fjällräven och om jag hittar nån fin och bra så köper jag den. Har funderat ett tag om jag ville ha en eller inte men nu har jag bestämmta att jag vill gärna ha en sån.
Idag så åt jag faktiskt lite chips och glass. Alla fredagar ska jag unna mig lite med godsaker. Det blir nog bra.
Träffa Johanna ska jag göra. Hon är en av de bästa vännerna jag har och hon är helt underbar så det ska bli kul att hon ska sova över hos mig<3
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0