hemma efter en lite stressig dans

Det är så här att jag har missat en gång på dansen och om man gör det så missar man jägtte mycket fast det är bara en lektion, och de hade börjat med en ny koreografi så jag fick hänga med lite. Men julia hjälpte mig och dansläraren hjälpte mig så klart också.
Den här låten har vi. Väldigt fin och passar till våran dansen.
Take care Drake ft Rihanna
Snart ska jag åka till mormor och morfar, det var ett tag sen jag träffade de och de behöver massor med kärlek från mig.
Mormor och morfar betyder jätte mycket för mig så det ska bli jätte mysigt att åka dit.
Min kusin ska kanske också dit, jag är inte helt säker.

Johanna undrade om jag vill följa med på the wave med henne och några kompisar. Det skulle vara jätte kul, måste bara kolla upp om det funkar.
Alla ni som inte vet vad the wave är så säger jag det nu.
The wave är en ungdomsfest kl 9- 02.00. Det är som en stor fest där alla kan komma. Åldersgränsen är, tror jag 14-19. Är inte helt säker
snart ska jag gå och ta bussen till de, måste fixa mig lite.
Men jag är jätte nöjd men mina nya jeans och jacka. Sjukt sköna båda två.
Klart med laddningen på låtarna.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0