Hemma efter en rolig dag med arezo

Vi sov till halv 12. Skit skönt ju trodde att vi skulle typ vakna 9 men de gjorde inte vi.
Idag har jag dans och fotbollsmatch men jag kanske måste missa dansen för att gå på matchen. Om jag går på dansen får jag åka till planen själv och det tar ett tag att åka ditt och man får gå typ 20 min och jag måste värma upp mig och såna saker så jag kommer inte hinna.
Nej jag får missa dansen den här gången :/ men det är bra att man kan ta igen. Jag dansar i danscentret och lärarna är sjukt bra, om ni skulle vilja börja på dans kan jag rekommendera att ni ska börja där. ;)

Jag tycker så synd om Danny han gick inte på efterfesten igår för att han var så besviken. Stackarn, jag älskar verkligen han men om jag får vara ärlig så tror jag inte att han skulle komma så bra plats på Eurovision.

Herrå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0