hemma efter en seg dag!

Hej nu är jag äntligen hemmea!
Missade fotbollen i skolan för att jag skulle stå i fiket i skolan med Hanna.
Det vi gjorde var att göra iårdning 50 mackor med pålägg och lite sånt sen skulle vi sitta i 5 timmar och bara vänta att nån ska köpa en liten macka eller en festis. Det var verkligen en seg dag, inte så rolig faktiskt.
De som jobbade i cafet, de va 2 killar och jag kunde verkligen inte höra vad de sa, så pinsamt, Hanna fattade inte heller vad de sa så det blev jätte pinsamt.
När jag var på väg hem så jag ett jätte gulligt par. kille och en kille. Jätte gulligt, det är verkligen modigt att gå ut på stan så bara så där och hålla varann i handen. Många killar skulle nog inte göra det och det är jätte synd att många människor inte accepterar vem man älskar.
Det är bra att de visar att man inte behöver skämas :)
Jag kanske går ut och joggar i kväll, vi får se hur jag känner mig då. Har varit trött och seg idag så jag kanske bara slappar lite ladda ner några bra låtar och kanske läsa fata eld. Aja vi får se.
Skäms inte över vem du älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0