Hemma från ikea

Hej jag försökte skriva från mobilen med det funkade inte så bra :S
så jag skriver nu istället när jag e hemma.
Nu har mamma köpt min nya säng och jag är jätte nöjd med valet.
Jag älskar verkligen IKEAS kötbullar hihi
Mmm kötbullar. Den där kakan ni ser på bilden, den var jätte god och äpplemusten var oxå jätte god.
Heheh nu ska jag inte snacka om mat.
Men iallafall vi var där från kl halv 5 till 8. Men det är alltid kul att vara i ikea, de har så fina saker
Åhh jag blev så sur, mamma frågade en tjej om hon kunde hjälpa oss men en bra säng till mig och det kunde hon men va så himla ointresserad, och väntade bara på att vin skulle fråga henne saker... HALLÅ KVINNA du ska ge olika råd osv... blev så sur på henne
Massor med kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0