hemma och helt utmattad

Jag och karro åkte till friskis och svettis i hornstull och gick på cirkelfys och ni anar inte hur jobbigt det var. Det fanns olika stationer mso man skulle göra olika saker på. T.ex man använder oliak vikter. Jag lovar när passet var slut mina armar var som gele. Det var verkligen bra att jag gick på passet det var bra träning men man blev så trött efter ett tag men det är inte så konstigt det var massor med vikter som vägde 20 kg.
<-- hornstull friskisen
Jag ska nog gå ett pass imorgon fast core. Man tränar mage och rygg
tummen upp till träning
Nu äter jag rester från thaimaten och efter det måste jag ta ett äpple för att man får jätte dåligt blodsocker efter man har tränat... ;)

Kommentarer
Postat av: karro såklart <3

asså ohaaaaa det var skitjobbigt, han var värsta biffen :C <3

2012-03-03 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0