I love you not only for what you are but for what I am when am with you..!

Hej alla!
Träningen var rolig och man blev så varm i salen, eller det blev nog alla. Vi fick öppna dörren så att det skulle komma in luft så att man kunde svalka sig.
Just nu gör jag inte så mycket, jag lyssnar på David Guetta ft Nicki Minaj- Turn me on

Sjukt bra låt tycker jag, ni borde lyssna på den om ni har en sån här musiksmak som jag eller bara lyssna på den, ni kommer intte att ångra er att ni tryckte på play. ;)
Nu ska jag bara chilla och kanske kolla på nån film.
Juste i skolan har de nån grupp med elever 7-9 och det är nån Uganda grupp och Haben ska åka till Uganda i 2 veckor nu med min lärare och några andra elever. Är så avundsjuk nu, jag hoppas att hon kommer ha det bra där och ha det kul. Nu vill jag bara säga.↓↓↓↓↓
Ha det så bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0