Inte kul med lera!

Det har regnat hur mycket som helst nu. Och jag gick på träning so är en och en halv timme ute i spöregnet.
Vi spelade på grusplan den här dagen och gissa hur planen såg ut. Jo massor med vattenpölar, lerigt inte så mysigt precis. :/
Det somjag inte gillar med regn är att det blir lerigt. När man går så hoppar det lerdroppar bak på sinna byxor
Speciellt när man har vita eller ljusa byxor.
Juste på träningen Jonna ramlade i en vattenpöl, hon blev inte så glad men det såg så roligt ut så att alla skrattade. :P
Just nu är det bara lite chill här hos mig. Jag ska snart gå och lägga mig för att jag har sovit så dåligt och jag vill inte vara trött i skolan som jag brukar vara.
Först ska jag ladda ner lite bra party låtar till min spellista så att den blir bättre och bättre. ;)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0