It's the little things that makes life big

Hej alla.
Nu måste jag hinna duscha innan Johanna kommer annars blir det lite stressigt. Jag hoppas att jag hittar nån snygg outfit för att linnt jag skulle ha på mig var helt skrynklig så jag måste hitta ett nytt linne.
Hatar när sånt händer.När man väljer en jätte fin  outfit och så är ena plagget helt skrynkligt så att man inte kan ha de. Och då måste man mixtra om med kläderna.
Gör som jag, efter du har tvättat håret torka det lite och smörj in moroccanoil så blir håret mycket finare.
Jag ska platta håret och då är det jätte bra att jag har tagit på oljan så att inte håret blir lika risigt.
Nu måste jag verkligen duscha nu.
Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0