klar med träningen och en ny säng har man fått

Hej hej !
Näår jag var på väg till t-bananså jag en skit snygg bil. Kolla
lite suddig men visst är den snygg? Jag skulle vilhja ha en sån fast en vit. Skulle det vara snyggt?
Träningen var lite så där, jag hade ont i foten så jag vilade för att jag vill inte att det ska bli värre.
Men när jag kom hem var min nya säng där :D
fin va? hah där är min söta katt som nosar på kolvet. Sirius katten på bilden var helt galen, han älskar nya saker han sprang runt i sängen jätte mycket och det var så gullig syn.
Nu äter jag min middag 2 ägg och en macka, inte så mycket men det duger.
Nu ska jag kolla på karatefyllan, sjukt roliga men det är mycket sex, alkohol och sånt men det är en rolig serie iallafall. Ni kan se den på tv6.play eller på tv ;)
och så ska jag kolla på
Ha en skön kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0